קיימות מספר אפשרויות:
קיימות מספר אפשרויות:
בדקת ב"עמדת המידע" והנך רשום לקורס בצורה תקינה אך למרות זאת לא מופיע הקורס ב – moodle. במקרה כזה יתכנו מספר אפשרויות:
השליטה בתכני הסביבה היא בידי המרצה בלבד. מרכז התמיכה בהוראה מתוקשבת אינו "מתערב" בתכנים של הסביבות. במקרה כזה אנא פנה אל המרצה בפורום הקורס או במייל.
אנא פנה אל המרצה בפורום הקורס או במייל. במידה ומדובר בתקלה טכנית (דפדפן לא מגיב, לא עובד, קובץ לא נפתח וכו') אנא פנה אל מרכז התמיכה בהוראה מתוקשבת:
במייל e-learn-support@hit.ac.il או בטלפון: 03-5026566.
שם משתמש של סטודנט הינו מספר תעודת הזהות שלו.
כל סטודנט מקבל סיסמה למערכות המידע באופן אוטומטי באמצעות SMS בעת קבלותו למכון הטכנולוגי חולון.
סטודנט שלא זוכר את הסיסמה שקיבל או לחילופין לא זוכר שקיבל SMS שכזה, צריך ללחוץ על כפתור "שכחת סיסמה" על מנת לאתחל לעצמו סיסמה חדשה באמצעות שם המשתמש (תעודת הזהות).
אם ישנה בעיה ביצירת הסיסמה החדשה או שהמערכת אומרת שהמשתמש אינו קיים - יש לפנות למרכז המחשבים בטלפון 03-5026541.
רישום לקורסים מתבצע בעמדת המידע בתקופת הרישום. סטודנטים שנה א' רשומים באופן אוטומטי לקורסים ולא צריכים ליזום את הרישום פרט ללימודי אנגלית.
את מערכת השעות גם כן רואים בעמדת המידע.