חדשות והודעות

פאנל בוגרות ובוגרים ביום הפתוח ב-HIT  מכון טכנולוגי חולון


ביום שישי, ה-7 ביוני 2024, יתקיים יום פתוח ב-HIT מכון טכנולוגי חולון בו יוכלו מתעניינים רבים להתרשם מהלימודים בפקולטות ובמחלקות השונות ולהירשם לשנת הלימודים הקרובה. במסגרת היום הפתוח, ייערך פאנל בו ישתתפו חמישה מבוגרי ובוגרות המכון שסיימו את לימודיהם בנקודות זמן שונות, ומתוכניות לימודים מגוונות: אוהד משולם, מוריה יולזרי, אלה בלוך, מתן רוגינסקי ואיליה שובינסקי.

 

 

פאנל הבוגרים ביום הפתוח ב-HIT  מכון טכנולוגי חולון

מימין לשמאל-  אוהד משולם, מוריה יולזרי, מתן רוגינסקי, אלה בלוך ואיליה שובינסקי

 


אוהד משולם

אוהד סיים את לימודיו לתואר ראשון בניהול טכנולוגיה בשנת 2010. עם סיום לימודיו התמנה להיות ראש מרכז הגנה במרכז למחקר גרעיני. לאחר 8 שנים אוהד מונה לתפקיד ראש מחלקת הנחיית תשתיות קריטיות במערך הסייבר הלאומי ולמעשה הפך להיות חלק מדור המייסדים של המערך.  לא מכבר מונה לתפקיד ראש מרכז הגנה. אוהד מתאר כי התואר ב-HIT העניק לו יותר מהכל את סט הכלים כדי להיכנס לתעשייה ולדעת כיצד לקדם את עצמו. "חיפשתי תואר שהוא אקלקטי שיש בו יותר מידע ספציפי וזה מה שקיבלתי ו-יותר."


אלה בלוך
אלה סיימה את לימודיה בשנת 2009 בתוכנית לתואר ראשון בטכנולוגיות למידה. היא שילבה בלימודיה תחומי עניין שונים כמו עיצוב ותכנות, ובמהלך הקריירה שלה עבדה בחברות שונות כמו אמדוקס ו- LivePerson.כיום, אלה מובילה את תחום ניהול מוצר לפלטפורמת אירועים וירטואליים ב- Kaltura. היא מדגישה את חשיבות העבודה בצוותים ובפרויקטים במהלך הלימודים ואת הצורך ביצירת קשרים מקצועיים עם סטודנטים ומרצים.


מוריה יולזרי
מוריה סיימה את לימודיה כחלק מהמחזור הראשון של התוכנית לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה באוגוסט 2023. היא מספרת שבמהלך לימודיה רכשה ידע רחב בעולמות הדאטה והרפואה, והיום היא מנהלת מוצר ואנליסטית  במערך ה-Medical Informatics במכבי שירותי בריאות. לדבריה, התואר העניק לה כלים פרקטיים רבים שפוגשים אותה בעבודתה היומיומית ומאפשרים לה לתרום לרפואה הציבורית ולניתוח נתונים ברפואה.


איליה שובינסקי

איליה סיים את לימודיו בפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה בשנת 2020 והמשיך לתפקידים בעולמות התוכנה והסייבר. כיום הוא מנהל תחום תשתיות פיתוח, פריסה ואוטומציה בחברת -

Cervello | Rail Cybersecurity  המתמחה באבטחת סייבר לתחבורת רכבות. איליה מדגיש את חשיבות הניסיון המעשי שרכש במהלך הלימודים ב -HIT אשר סייעו לו להשתלב בתעשייה הטכנולוגית.


מתן רוגינסקי

מתן סיים את לימודיו לתואר ראשון במדעי המחשב בשנת 2023. במהלך שירותו הצבאי לקח חלק בפיתוח מערכת "אבן הייסוד" לניהול חקירות אפידמיולוגיות. לאחר סיום לימודיו, ייסד את חברת Novia101 , המפתחת אלגוריתמים מתוחכמים להערכת מועמדים לתפקידים. החברה נבחרה להשתתף באקסלרטור של NVIDIA . 
 

 

במהלך הפאנל, הבוגרות והבוגרים ישתפו את המשתתפים והמשתתפות במסלול הקריירה שלהם, יענו על שאלות ויתנו טיפים להתמודדות עם אתגרים מקצועיים. האירוע מספק הזדמנות ייחודית למתעניינים להכיר מקרוב את האפשרויות הלימודיות והמקצועיות שמציע המכון בהווה ועל האפשרויות המקצועיות העתידיות, וכן לשמוע ממקור ראשון על חוויות הלימודים והקריירה של הבוגרים המשולבים כבר בתעשייה.