חדשות והודעות

מצטיינות ומצטייני העיר חולון

מלגת קרן רוטרי בשיתוף עיריית חולון תוענק לסטודנטיות וסטודנטים מצטיינות ומצטיינים ב-HIT 

 

מצטיינות ומצטייני העיר חולון

 

על אף פתיחת השנה שהתעכבה לנוכח אירועי מלחמת "חרבות ברזל", אולם הכנסים ב-HIT מכון טכנולוגי חולון היה גדוש בקהל נרגש בערב יום א', עת החליטו קרן רוטרי בשיתוף המכון ועיריית חולון, לערוך את טקס הענקת המלגות השנתי, במסגרתו מוענקות מלגות בסך עשרות אלפי שקלים לימודים ל-15 סטודנטיות וסטודנטים תושבי חולון אשר ישמשו אותם בהמשך דרכם האקדמית. כבכל שנה, קרן רוטרי מעניקה את המלגהלסטודנטים ולסטודנטיות מצטיינים המגיעים מרקע סוציואקונומי נמוך ומאפשרת להם לממן את התואר. כאשר הפעמון המסורתי של רוטרי צלצל – הטקס החל!


"אנו מברכים על קבלת המלגות ושמחים על שיתוף הפעולה הארוך עם שותפינו בעיריית חולון וקרן רוטרי. דווקא בתקופה מאתגרת זו, אנו יודעים כמה הסיוע הזה, יחד עם תכניות נוספות שיתפרו במיוחד עבור מידותיהם של הסטודנטים שלנו, יעזור לכם להמשיך קדימה בלימודים ובעתיד" אמר נשיא HIT מכון טכנולוגי חולון, פרופ' אדוארד יעקובוב.

 

מלגת קרן רוטרי בשיתוף עיריית חולון


"גאה להמשיך את המפעל המבורך של חלוקת המלגות של קרן רוטרי, גם, ואולי במיוחד, בזמנים כאלה שבהם אנו מבקשים לקיים יוזמה חשובה וערכית, במסגרתה מוענקת באהבה מלגת לימודים למצטיינות ומצטייני" אמר מוטי ששון, ראש העיר חולון.


"בימים כאלה, זה לא מובן מאליו ומגיע לכם, הסטודנטים כל ההוקרה והערכה. אני מקווה לראותכם מסיימים את התואר בהצלחה, מתקדמים בשוק העבודה ובעתיד אף לסייע בעצמם לסטודנטים בתחילת דרכם" אמר מנכ"ל המכון, שמואל גולדברג.


"ראשית אני רוצה לומר לכם כל הכבוד על כך שבחרתם להמשיך וללמוד בתקופה כזו כדי להצעיד את עצמכם לעתיד טוב יותר. צוות דקנט הסטודנטים ואני נמצאים כאן לתמיכה ולסיוע וגם לאוזן קשבת עבור החוויות הלא פשוטות והקשיים שהסטודנטים נאלצים לעבור בתקופה זו", אמרה ד"ר לימור סהר ענבר, דקנית הסטודנטים העומדת בראש דקנט הסטודנטים שאחראי באופן שוטף למערך המלגות במכון. "מועדון רוטרי חלון שותפים לדרך לאורך שנים ותומכים באקדמיה בכלל וב-HIT בפרט. המפעל ההתנדבותי הזה הוא דוגמא ומופת לרצון ולמגמה של מועדון רוטרי חולון לתרום לקהילה באופנים מגוונים ודרך פעילויות שונות וכמובן, שחשובות ביותר בימים אלו."


רוֹטָרִי ישראל הוא חלק מארגון רוטרי העולמי. הארגון המוגדר כארגון "א-פוליטי, של אנשי עסקים מקצוע, פעילים ויזמים חברתיים הפועלים בקהילה" ופועל למען מיזמים שונים, בתחומים כמו סביבה, חברה, קהילה וחינוך ועוד. מבין עשרות הפרויקטים שהמועדון לוקח בהם חלק בכל רחבי הארץ, ישנן גם מלגות סטודנטיאליות אשר מוענקות בשל הצטיינות או מצב סוציואקונומי נמוך. 

 

מייק אהרונוב, סטודנט בפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה

מייק אהרונוב, סטודנט בפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה


"המלגה מסייעת ועוזרת לי המשיך בלימודים. בתור סטודנט, אין יותר מידי זמן לעבוד במשרה מלאה, ולכן טוב שיש מלגה שיכולה לעזור בתשלום שכר הדירה ושכר הלימוד, על מנת שאוכל להתפנות ללמוד ולהתקדם", מספר מייק אהרונוב, סטודנט בשנה הרביעית בפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה ב-HIT. 


הארגון הבינלאומי של רוטרי מונה 1.4 מיליון חברים של אנשי עסקים ומקצוע, יזמים ופעילים חברתיים הפועלים בקהילות שלהם ובעולם. בישראל, רוטרי פועל משנת 1929 כשמועדון קהיר הקים את מועדון ירושלים ובהמשך התרחב לכל הארץ. בעולם כ- 43,000 מועדונים ובישראל 66 מועדונים ו- 1450 חברים.


HIT מכון טכנולוגי חולון מקיים שיתופי פעולה עם עשרות מוסדות, עמותות וארגונים, בארץ ובעולם אשר במסגרתם מנוהלות תכניות רבות של מתן מלגות לסטודנטים, חילופי סטודנטים ותכניות מחקר משותפות בתחומים שונים.