חדשות והודעות

בואו להכיר את נטליה שייקו

אחראית פרוייקטים במערכות מידע ומרצה בפקולטה לניהול טכנולוגיה

 


נטליה עלתה ארצה בגיל 19 מבלארוס והיא אמא של עדן בן 21 ואדל בת 4.

 

בוגרת תואר ראשון במדעי המחשב מ-HIT ותואר שני בניהול טכנולוגיה, אף הוא מ-HIT. עובדת במכון משנת 2008.

 

"כשנה לאחר סיום הלימודים וכשצברתי ידע בתחום מערכות מידע, הועברתי לתפקיד במרכז המחשבים ונשארתי לעבוד שם. בהמשך רציתי להתמקצע בתחום מערכות מידע ונרשמתי לתואר שני בניהול טכנולוגיה עם דגש על מערכות מידע".

פרויקט הגמר של נטליה זכה לציון לשבח. נושא העבודה שלה היה "הגורמים המשפיעים על אימוץ מערכת מידע על ידי הסטודנטים".

 

נטליה היא מהאנשים הנמצאים מאחורי הקלעים ומתפעלים את אחת המערכות המורכבות יותר במכון. מדובר במערכת "מכלול".
בתוקף תפקידה אחראית נטליה על פיתוחים והטמעה של דברים חדשים, תחזוקה שוטפת והדרכה למשתמשים במערכת –סגל אקדמי וסגל מנהלי וכמובן הסטודנטים.

 

נטליה: "השימוש שלנו במערכת הולך וגדל ומספר הפרויקטים עולה. אחד הפרויקטים הבולטים שאני מאוד גאה בו הוא פרויקט סקרי הוראה ממוחשבים אשר פותח יחד עם לימור ענבר. הסקרים הפכו להיות יותר טכנולוגיים, נגישים לסטודנטים ולדיקאנים מכל מקום ובכל עת ועומדים למען שיפור איכות ההוראה.

אני אוהבת את הפיתוח, ההטמעה והאיפיון ואוהבת את השילוב בין התפקיד הטכנולוגי והמגע עם האנשים. אני אוהבת ללמוד מהמשתמשים מה הם צריכים ואוהבת להראות להם כיצד הם יכולים ליעל את התהליכים.

אני מעודדת נשים ללמוד מקצועות טכנולוגיים ואני חושבת שהמספרים צריכים להשתנות. ההפרדה המסורתית של גברים במקצועות ריאליים ונשים במקצועות הומניים צריכה להיפסק. כמי שבחרה בטכנולוגיה כמקצוע במשך כל כך הרבה שנים, אני בטוחה שמדובר בתחום מרתק לנשים וגברים כאחד".