חדשות והודעות

גם הסטודנטים מחו"ל חוזרים לקמפוס

תוכנית חילופי הסטודנטים של HIT לשנת 2022-2021 יצאה לדרך


שישה עשר סטודנטים מכל רחבי אירופה הם קבוצת הסטודנטים הבינלאומית הראשונה שלנו שמגיעה למכון לאחר תקופת הקורונה, ללמוד לצד חבריהם הישראלים.



 

במהלך הסמסטר ישתתפו הסטודנטים במגוון שיעורים וסדנאות, הכוללים גם לימודי עיצוב וקורסים רב תחומיים. חוקרת אחת מתוך הקבוצה, אף אמורה להצטרף למעבדת הרובוטיקה של המכון.


הסטודנטים האורחים מלווים על ידי נציג התאחדות הסטודנטים, מר יעד אילני, שהתנדב ללוות את אותם במשך כל שהותם ולהנגיש עבורם את חיי היום היום של הסטודנטים הישראליים.


הסטודנטים באים מאוסטריה, צ'כיה (הסטודנט בא במקור מסוצ'י, רוסיה), גרמניה, ספרד,פינלנד (הסטודנט מגיע במקור מונציה), צרפת, יוטה, ארה"ב וכלכתה, הודו.


מעיין רייטר, סטודנטית לעיצוב מקלן, גרמניה (ישראלית):
"אני במקור מישראל ומתגוררת בגרמניה בשנים האחרונות. בחרתי לבוא ל-HIT בגלל הפקולטה המצוינת לעיצוב והרמה הגבוהה של הלימודים.השנתיים האחרונות היו כה קשות ומורכבות ואני מרגישה נפלא שיש לי הזדמנות לנסוע ולבקר במולדתי".


ג'ולייט ראול-דובאל , סטודנטית לרובוטיקה מפריז:
"הגעתי למכון הטכנולוגי לארבעה חודשי התמחות בביומכניקה ורובוטיקה . והפתעתי מקבלת פנים החמה והלבבית לה זכיתי כאן וכן מעד כמה הקמפוס גדול ומודרני. אני מחכה בקוצר רוח ללמוד ולעבוד במעבדת הרובוטיקה וגם לטייל בארת ולגלות עוד על התרבות הישראלית, לפני שובי לצרפת".


קבוצת הסטודנטים הזו תישאר איתנו בסמסטר הקרוב, במהלכו ישתתפו גם במגוון קורסים באנגלית, כגון קורסי אקדמיית המיומנויות הרכות של מרכז היזמות ויטיילו ברחבי ישראל בסיורים המאורגנים על ידי המשרד הבינלאומי של HIT.


בסמסטר האביב תגיע קבוצה חדשה של סטודנטים שתסיים את השנה האקדמית ב-HIT.


במקביל יצאו מהמכון 21 סטודנטים של הפקולטה לעיצוב, במסגרת התוכנית לחילופי סטודנטים למוסדות אקדמאיים מובילים ברחבי אירופה.



פורסם: 18/10/2021