חדשות והודעות

מכון טכנולוגי חולון מציג את אחד משיאי הטכנולוגיה בכנס בזק אקספו 2010

בכנס של חברת בזק החוגגת שנה להשקת רשת ה-NGN  ומקיימת זו השנה השנייה ברציפות את כנס בזק אקספו, האירוע המרכזי של עולם התקשורת בישראל. השנה הוקדש האירוע לנושא התקשורת בעולם הרב מימדי, בו הוצג הגבול הדק שבין דמיון למציאות, זאת באמצעות הטכנולוגיות החדשניות והפיתוחים המתקדמים ביותר המתבססים על הפס האולטרה רחב של רשת ה-NGN.מצ"ב קישור לאתר הכנס : http://www.bezeqexpo.co.il/Default.asp

 

זכינו להשתתף בחגיגה הגדולה לצד חברות מובילות כמו "בטר פלייס" של שי אגסי, IDIGITAL , MICROSOFT , יורוקום, נוקיה ועוד. הצגנו בכנס עבודות של סטודנטים ובוגרים שלנו מהמחלקה לעיצוב תעשייתי שנעשו במדפסת תלת מימד בקורס של אילון ערמון. התערוכה התאפשרה בזכות שיתוף פעולה עם הבוגרים שלנו שסיימו השנה, בהובלתו של הבוגר איציק אסקיו ולהם נתונה תודותינו והוקרתנו.

 

לכנס הגיעו אלפי אנשים ביניהם מנכ"לים בכירים של החברות הגדולות במשק, שר התקשורת משה כחלון ועוד רבים וטובים. התערוכה שהצגנו משכה תשומת לב רבה וזכתה לתיעוד וצילום (בעיקר בפלאפונים) של אנשים רבים. הכנס זכה לסיקור תקשורתי רחב היקף הכולל גם שידור ישיר של הכנס בשידור חי בערוץ 2 באינטרנט.

 

במסגרת בזק אקספו התקיימו הרצאות, בהם לקחו חלק מקברניטי המשק הישראלי ממגוון תחומים (מדיה, בנקאות, קמעונאות, פרסום, רפואה ועוד), מנהלים ואורחים בכירים מחו"ל, כאשר הדובר המרכזי של האירוע היה הכוכב ההוליוודי, אשטון קוצ'ר, המסמל יותר מכל את מהפכת הרשתות החברתיות, עם 5 מיליון עוקבים בטוויטר.

 
 
 
 
השר משה כחלון, כנס בזק אסקפו אשטון קוצר, כנס בזק אסקפו
לוגו המכון מתנוסס בגאווה, כנס בזק אסקפו קטנוע עם העמדה מיוחדת, כנס בזק אסקפו קטנוע עם העמדה מיוחדת, כנס בזק אסקפו