חדשות והודעות

יריד התעסוקה השנתי של HIT מכון טכנולוגי חולון 2024

ביום שני, ה-20 במאי 2024, התקיים בקמפוס HIT מכון טכנולוגי חולון יריד התעסוקה השנתי, הנערך מדי שנה על ידי היחידה לניהול קריירה בדקנט הסטודנטים בראשות ד"ר לימור סהר-ענבר.
היריד, אותו מובילה ליאת בלבן, מנהלת היחידה לניהול קריירה, המיועד לסטודנטים ובוגרי המכון, מהווה הזדמנות ייחודית לפגוש ולהתחבר עם מיטב החברות בתעשייה במטרה לקדם את הקריירה שלהם ולמצוא משרות מתאימות

 

יריד התעסוקה 2024 | צלם: עופר עמרם

יריד התעסוקה 2024 | צלם: עופר עמרם

 

HIT מכון טכנולוגי חולון גאה ביכולתו לשלב ההשכלה הגבוהה עם הצרכים של התעשייה, ולכן חרט על דגלו להיות "האקדמיה של התעשייה". במסגרת זו, היריד השנתי הוא אחד מהאירועים המרכזיים שמסייעים בהגשמת חזון זה, בכך שהוא יוצר פלטפורמה לחיבור ישיר בין הסטודנטים והבוגרים לבין חברות מובילות במשק.

 

האירוע מהווה מקום מפגש מרכזי למאות סטודנטים ובוגרים מכלל המחלקות והפקולטות של המכון. המשתתפים ביריד יוכלו להיפגש עם נציגים מעשרות חברות מובילות בתחומים שונים, ביניהן טכנולוגיה, הנדסה, פיננסים, מד-טק ועוד.

 

למעלה מ-50 חברות מגדולות והחזקות במשק הישראלי הגיעו לקחת חלק. מבין המשתתפות ניתן למצוא שמות בולטים כמו משרד התקשורת, אפלייד מטיריאלס, חברת חשמל, עיריית חולון, אלביט מערכות, אינפיניטי לאבס, משטרת ישראל ועוד רבות אחרות. חברות אלו מציעות מגוון רחב של משרות לסטודנטים ובוגרים, החל ממשרות סטודנטים זמניות ועד למשרות קבועות לבוגרים.

 

יריד התעסוקה 2024 | צלם: עופר עמרם

יריד התעסוקה 2024 | צלם: עופר עמרם

 

"זוהי לא הפעם הראשון שבה אנחנו מגיעים ליריד התעסוקה במכון" מספר אלכסנדר ביטמן, מנהל גיוס בחברת AFKON,  ענקית הבנייה והתשתיות. "זוהי השנה הראשונה שלי בתפקיד וכבר מקודמיי שמעתי שעליי להגיע ל-HIT  אם אני מחפש חומר אנושי איכותי".

הסטודנטים והבוגרים שמגיעים ליריד מציגים את כישוריהם, מתוך מטרה לאסוף מידע על אפשרויות תעסוקה וליצור קשרים אישיים עם מעסיקים פוטנציאליים.

 

היחידה לניהול קריירה בהובלת ליאת בלבן הציעה סדנאות והדרכות לסטודנטים לקראת היריד, במטרה לסייע להם להכין קורות חיים מרשימים ולהתכונן לראיונות עבודה. השירותים הללו מסייעים לסטודנטים להיות מוכנים בצורה מיטבית ובכך להפיק את המרב מההשתתפות ביריד.

 

יריד התעסוקה השנתי של HIT מכון טכנולוגי חולון מהווה הזדמנות משמעותית לסטודנטים ובוגרים להתקדם בקריירה, ליצור קשרים עם חברות מובילות בתעשייה ולהבטיח לעצמם עתיד מקצועי מבטיח. האירוע משקף את מחויבותו של המכון לחיבור בין האקדמיה לתעשייה ולמתן כלים מעשיים לסטודנטים בדרך להצלחתם המקצועית.