יליד תל אביב, יוצר בשדה האמנות והעיצוב החזותי, בוגר האקדמיה לעיצוב ואמנות בצלאל. מרצה בכיר וחבר סגל במחלקה לתקשורת חזותית, המכון האקדמי טכנולוגי חולון HIT, כיהן כראש המחלקה לתקשורת חזותית ומרצה בתואר השני לעיצוב משולב.
כיוצר אני משתייך למסורת של "אמני הפעולה", הרואים באמנות כלי ביקורתי המערער על הקיים וקורא לשינוי. האקט הפרפורמטיבי הוא זירת מאבק המתקיימת מחוץ לחללי התצוגה המסורתיים ומנסה לגעת בחיים האמיתיים במרחב הציבורי. עבודותיי עוסקות בשאלות של זהות ותודעה אתנית-לאומית-אקולוגית, תוך עימות עם מיתוסים המכוננים את תרבות ההמונים. בתחילת שנות התשעים יצרתי את הפרויקט האורבאני "האיש ההולך" שהוצג בכמה תערוכות, בין השאר במוזיאון תל אביב. הייתה זו יצירת אמנות אורבאנית אקטיביסטית ורב-תחומית שהתפרסה על מספר מדיות וזכתה לחשיפה נרחבת באמצעי התקשורת השונים.
העניין שמצאתי בביקורת מדיית תקשורת ההמונים, הוביל אותי לקחת חלק בכמה ממסעות הבחירות החשובים שהיו (ביבי- 1996, ברק- ,1999 ברק- 2001 ביבי-2006, מפלגת הירוקים, רשויות מקומיות ובחירות בחו"ל) כמנהל אמנותי וכשותף בצוות הקריאטיבי של הקמפיין. כן, הובלתי וניהלתי פרויקטי מיתוג רחבי היקף. מרבית הפרויקטים בתחום ערוצי התקשורת והמדיה האלקטרונית, הבולטים שבהם: מיתוג חברת התקשורת זכיינית ערוץ 2 רשת, מיתוג ערוץ 10 עם עלייתו לאוויר. מיתוג חברת התקשורת זכיינית ערוץ 2 טלעד. במשך כשנתיים הובלתי תהליך המיתוג הגדול ביותר שהיה בטלוויזיה- מיתוג חברת התקשורת HOT על כל הערוצים הרבים השיכים לה.
ניסיוני המקצועי בניהול אמנותי וקריאטיבי שימש אותי ביצירת פעולות גרילה ביקורתיות המנצלות את שיטות הפעולה של זירות הפרסום,התעמולה ותקשורת ההמונים המוכרות לי תוך חתירה תחתן. עבודותיי מתאפיינות בתמצות גראפי ובחומריות חסכנית רזה ומדויקת , המבטאת ביעילות את הביקורת הנגד תבניות מוכרות אלו.