מעצבת פנים, מרצה, עוסקת במחקר הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון.
המחקר:
יחסי עיר וילדים במרחב – צורה ביטוי והבנייה הדדית מחקר בהשראת הגישה החינוכית של Reggio Emilia Italy
הגישה החינוכית של Reggio Emilia פועלת לפיתוח מחקר ונראות של היחסים בין הילדים לבין העיר בה הם חיים: "מאה השפות" של ילדים, בבסיס הגישה ההכרה בחשיבותו של הדיאלוג עם הסביבה להתפתחות של אנשים ומקומות.
ליבת המחקר יחסים בין גוף למרחב כאשר העיר מהווה מעבדה אמיתית בה פועלים הילדים באופן אקספרימנטלי ובלתי אמצעי. המחקר בינתחומי ממוקם על התפר בין ארכיטקטורה וחינוך, רואה בפעולת התכנון פעולה שחוקרת את עצמה באמצעות תהליכים חינוכיים ליצירת סביבות בעלות זהות ושייכות וליצירת תשתית לתכנון.
מלמדת קורס סמינר עם פרופ' איריס ערבות : (מבוסס על המחקר)
העיר – מרחב של יחסים, המרחב העירוני קריית ים – מחקר משותף סטודנטים ותלמידים.