עוד בפרק זה:
פרויקטי גמר
קפוץ לקרחון
Switch
יוני בדרכים
לילך
לומדה לטיפול באירוע חומ"ס
עכשיו מתרגלים
שקלקלים
ALEHOP
כימידע
365
לימפי
נקודת מבט
eMotion
TillTrainer
InTune
eBox
Calma
Treasure-HIT
אורי עובר צנתור
חייבים למצוא את מיני
במבט שני
HIT-HOT
קרן X ומצלמת הקסם
QRace
סיור אינט' בפארק אוטופיה
משפטון
סדר ת'ניירת
שמור על המיליון
גלה את התמונה
מונופול לבעלי לקויות ראייה
סולמות ונחשים
Fun Musician
סימולציית מיצוף לסקיפרים
זיהוי כלי שיט ופינוי בים
לומדת הדרכה לפוטושופ
לומדות Better Place
SamDroid
פרויקט הביופילטר
צמצמי
המשחקייה של אסיף
יער קריאה
מחולל Trace & Go
תרגול תקשורת הורים-ילדים
My Lane
SMS-HIT
EDU.Tube
הדרכת ילדים לקראת ניתוח
שרוד ת'בוס
חולון ממחזרת
inTree@ctive
בוליק וביפ
מאמצים את הקוד האתי
המסע לירח
הצעה לשיתופי פעולה
מערכת ליצירת משחקי "חפש את המטמון" המופעלים באמצעות סמארטפונים.
פיתוח גרסה ראשונה: שביט כהן
צוות הפרויקט: פרופ' מיקי רונן, ד"ר דן כהן וקס, גיא סקל, רותם ישראל ורעות בכר
תרמו לאפיון והפיתוח: אורן בן אהרון ונגה לביא-רזניק
אביה קפח ורותם מאיה
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2014
ספר דיגיטלי המשמש את הצוות הרפואי של מכון הלב בשניידר לטובת הכנת ילדים לצנתור. הספר נוצר במטרה להפחית את החששות של ילדים לפני צנתור בעזרת הקנייה של למידת שליטה על הליך הצנתור. הספר מיועד לגילאי 7-11 אך ניתן להשתמש בו גם לגילאי 6 ו-12. הספר באורך 15 עמודים וכולל אנימציות והפעלות שונות. במהלך הספר הילד לומד על תפקוד הלב, מדוע הוא נזקק לצנתור, כיצד מתבצע הליך הצנתור, מה מותר לו ומה אסור לו לעשות לפני ואחרי הצנתור וכיצד מרגישים בתקופת ההתאוששות וההחלמה.
אלמוג יהושע ונועם איתיאל
בהנחיית: אורן בן אהרון ושביט כהן
פרויקט גמר 2014
משחק חוויתי מבוסס מכשיר נייד שפותח עבור פארק המיניאטורות "מיני ישראל" ומיועד למבקרי הפארק. התוצר פותח במטרה להגביר את חווית הביקור בפארק ולהפוך אותה למהנה ומשמעותית יותר עבור המבקרים. המשחק מציע למשתמש בחירה בין שני מצבים: מכשיר אחד או שני מכשירים משתתפים. במצב שני מכשירים לוקחים חלק שני חברי משפחה ומתקיימת תקשורת רציפה ובזמן אמת בין שני המכשירים שלהם. כך מתאפשרת אינטראקציה ושיתוף מידע בין חברי המשפחה, הן במכשיר הנייד והן מחוצה אליו.
אבי דנטס וג'וליה אליהו
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2014
יישומון שמטרתו לאפשר למידה חווייתית אודות תהליך היצירה העומד מאחורי המיצגים במוזיאון תל אביב לאמנות. הפתרון ההדרכתי פונה לשני קהלי יעד – בוגרים וילדים, במהלך ביקורם במוזיאון. הפתרון נועד להעשיר את המבקרים בידע לגבי המיצגים, לעורר סקרנות ואף לאפשר למידה שיתופית אינטראקטיבית המזמינה לפעולה ממשית בין המקרים למיצגים עצמם. היישומון נגיש למבקרים באמצעות מכשיריהם הסלולאריים. ליישומון קיים צד עורך המאפשר ליצור פעילויות חדשות ולערוך קיימות.
מעין נחום, אור קמין
מוטי אלנקוה וחגי ראובני
פרויקט גמר 2014
משחק סלולרי מקוון, אשר פותח עבור נציגי השירות והתמיכה בחברת HOT והוא מיועד להשתלב בקורסי ההכשרה שלהם. מטרת המשחק הינה לתרגל את קהל היעד על השליטה בעולמות התוכן (התכנים ש-HOT משדרת בטלוויזיה, לדוגמא: הפקות מקור, ילדים, ספורט..) ובמוצרים (שירותי אינטרנט וטלוויזיה וציוד הקצה), באופן חווייתי ומעניין.
המשחק מיועד לפלטפורמת הטלפון החכם ורץ על גבי הדפדפן המותקן בו, מיועד לשימוש בכל זמן ומקום שבו יחפוץ הלומד. במסגרת הפרויקט פותח גם מחולל המאפשר ליצור ולערוך תכנים.
ענבל נוימן ודורין עמר
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2013
הספר "קרן Xומצלמת הקסם" הינו ספר ילדים מבוסס מציאות רבודה (AR). הספר פותח עבור ילדים אשר חוששים לקראת בדיקת רנטגן במטרה להקנות מידע אודות הבדיקה, בכך להפחית את החשש מהבדיקה ולעודד את שיתוף הפעולה של הילד עם הצוות הרפואי. במהלך הקריאה בספר נחשף הילד ל-6 פעילויות אינטראקטיביות המופעלות באמצעות סריקה של האזורים המוגדרים בספר אשר מעוררת את הספר לחיים ומעבירות את הלומד תהליך למידה פעיל.
אמיר בוכולטר ורותם ישראל
בהנחיית פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2012
בכל תחנה מוצגת הפעלה (שאלת רב ברירה או פתוחה) מענה נכון לשאלה יספק הנחיה לתחנה הבאה. המחולל מאפשר ליצור את המשחק (תחנות, רמזים, שאלות, סדר התחנות) להדפיס את קודי QR לתחנות השונות ולשתף משחקים עם עורכים אחרים. דרישות הפעלה למשתתפים (שחקים): טלפון סלולארי עם חיבור לרשת ויישום מותקן לקריאת קוד QR.
אלה דניאלי וטל שדה
בהנחיית: אורן בן אהרון ושביט כהן
פרויקט גמר 2012
הפרויקט מיישם פתרון הדרכתי שגובש ופותח לפארק אוטופיה המורכב משני חלקים: סביבת המשתמש וסביבת העורך. סביבת העורך הינה מנגנון ניהול שפותח עבור הנהלת הפארק המאפשר הזנת תכנים מגוונים לרבות סרטוני וידאו, קבצי סאונד, תמונות וטקסט עבור נקודת העניין בפארק. סביבת המשתמש מציגה את התכנים למבקר במנשק ייעודי המותאם לצפייה ואינטראקציה באמצעות מכשירי הסלולאר החכמים לסוגיהם.
רונית אולנובסקי ונופר בן שטרית
בהנחיית פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2014
פרוייקט המשפטון מציע למערכת החינוך המיוחד ולקהל הרחב סביבה אינטראקטיבית ליצירת משפטים בתחומי תוכן שונים הכוללים: שמות עצם, פעלים, מילות יחס ומושאים. הפרוייקט פותח על מנת להתמודד עם קושי של ילדים עם לקות שפתית בהבנת משמעות המשפט ובהפקת צלילים נכונים של מילים. סביבת המשחק מאפשרת ללומד ליצור משפטים ולצפות באנימציה המייצגת את משמעותם באופן חזותי וכן לצפות באנימציות ולהרכיב משפט בהתאם. כמו כן הפרוייקט מספק למורה או למלווה החינוכי סביבת עורך בה הוא יכול לשלוט בתכנים שיוצגו ללומד.
אור זיסמן, שירי לנקר ושירן והבה
בהנחיית פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2012
מחולל ליצירת משחקים לתרגול פעולות מיון בכל תחומי התוכן. מטרת המשחק היא למיין את כל הפריטים על ידי נעיצת הפתקיות הנעות על החבל בסיכות המתאימות (הקטגוריות) – על פי התוכן המופיע עליהן. ניתן לשלוט במהירות ההופעה של הפריטים. העורך מאפשר יצירה קלה ונוחה של משחקים חדשים על ידי הגדרת הקטגוריות (2-5) ופריטים השייכים אליהן.
אורי קידר
בהנחיית פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2012
מחולל ליצירת משחקים בסגנון "שמור על המיליון" לצורך תרגול ובחינת ידע בכל תחומי התוכן באמצעות שאלות חד ברירה (אפשרות אחת נכונה מתוך 4 נתונות). מטרת השחקן היא לסיים את המשחק עם סכום כסף גבוה ככל האפשר. בכל שאלה "ישקיע" השחקן את הכסף שנותר בתשובה הנכונה לדעתו. יש אפשרות לפצל את הכסף בין התשובות.
מספר השאלות במשחק ותוכנן נקבע על ידי עורך המשחק. ניתן ליצור משחקים עם או ללא הגבלת זמן לשאלה.
אורית גנזי פור, שרית אלבחרי
בהנחיית פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2011
מחולל ליצירת משחקים המיועדים לתרגול "התאמה" בין פריטים בכל תחומי התוכן. תומך בהתאמות מסוגים שונים: טקסט - טקסט, טקסט - תמונה, טקסט - צליל.
מוצעת למורה סביבת עריכה קלה ונוחה ליצירת משחקים והפעלתם עם לומדים. הסביבה עוצבה ללומדים בגילאי בית ספר יסודי.
אסף ברנשטיין וארז להט
ד"ר ליזי כהן ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2011
משחק מונופול ממוחשב המונגש לאוכלוסיית כבדי ראייה שפותח במטרה לאפשר להם לשחק יחד או עם משתתפים אחרים רואים (בני משפחה וחברים).
החוקים במשחק זהים ברובם לחוקים של משחק הלוח המקורי. לוח המשחק מורכב מ-20 משבצות (רחוב, תחבורה ציבורית, כלא וכו').
כל המידע מונגש כך שהשחקן העיוור יכול לשמוע אותו (Text to Speech) ולקרוא אותו (צבג ברייל) דרך תוכנות Jaws\Cobra. הניווט במהלך כל המשחק מתבצע בעזרת מספר מקשי המקלדת.
פני-גל נטע ופדידה שמעון
בהנחיית פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2010
מחולל ליצירת משחקי סולמות ונחשים ל-2 שחקים. התקדמות על לוח המשחק בהתאם להטלת הקובייה מותנית במענה נכון על שאלת רב ברירה.
העורך מאפשר ליצור משחקים חדשים המתואמים לכל תחומי התוכן ולהפעילם עם תלמידים.
גיל ציוני ונועם שגיא
בהנחיית: חגי ראובני ושביט כהן
פרויקט גמר 2012
המחולל נבנה על פי שיטת סוזוקי ללימוד מוסיקה לפיה ילד צריך קודם כל לנגן, ליהנות מהנגינה ולתרגל ולא ללמוד קריאת תווים, בדיוק כמו שפה וורבלית.
המשחק פותח כפלטפורמה למכשירי IPAD, והוא מבוסס על טכנולוגיית MIDI, שמאפשרת חיבור מקלדת פסנתר אמיתית, דיגיטאלית כבקר שליטה במשחק.
נגה לביא-רזניק
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2010
משחק סימולציה שפותח במטרה לסייע בהבנת נושא המיצוף ולאפשר אמון ותרגול לקראת החלק המעשי של קורס הסקיפרים.
בעזרת הסימולציה החניכים יכולים לתרגל באופן עצמי בבית, ולהתמודד עם מגוון מצבים עד להשגת מיומנות ברמה גבוהה שתאפשר להם להגיב במהירות ובצורה נכונה למצבים שבהם יתקלו בשיעורים המעשיים ובבחינה.
אלה בלוך
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן
פרויקט גמר 2008
משחק לתרגול הכרת סימני הלילה של כלי שייט ואופן התגובה המתאים על פי חוקי השייט (חוקי הפינוי). מיועד ללומדים לקראת בחינה לקבלת רישיון שייט (מנועי). המשחק מציג מצבים שבהם נראים כלי שייט שונים (בלילה) ועל החניך (המפליג בסירה מנועית) להגיב בהתאם לחוקי השייט. השלמת המשחק מותנית בהוכחת שליטה מלאה בתכנים.
מיטל רפאל ותור ניצן
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2013
לומדת הדרכה לפוטושופ פותחה במטרה לאפשר לסטודנט למידה פעילה, תוך שליטה על קצב לימוד החומר ובמקביל לפנות עבורו זמן לטובת תרגול בכיתה בליווי המרצה וחברים לספסל הלימודים.
הלומדה מיישמת מטרות אלה באמצעות שיטת "למידה הפוכה", המאפשרת להעביר את הסטודנטים 'עבודת הכנה' לשיעור בעודם בבית, באמצעות הלומדה וכך בעצם להפוך את כיתת הלימוד למעבדה של פעילות, ללא צורך בשינוי תוכן הלימוד המקורי.
הלומדה מכילה הסברים כתובים, סרטוני הדרכה מצולמים וקישורים להרחבה ברשת האינטרנט.
שרון ששון ורון בן-חיים
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2012
לומדת "Knowing Better" ו-"חופש התנועה" נועדו לייעל את תהליך הקליטה של עובדים חדשים תוך הנגשת המסרים ושיפור איכות הלמידה בהיבטים של תוכן, קוגניציה וחוויית משתמש.
ייזום הפרויקט החל בשיתוף פעולה בין מחלקת ההדרכה בארגון לבין המחלקה לטכנולוגיות למידה במכון הטכנולוגי חולון.
חן ויזל ויעל חילו
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2012
אתר SamDroid פותח במטרה לספק פלטפורמה הדרכתית טכנולוגית אשר תספק מקור מידע נוסף עבור לקוחות חברת סאני מלבד מוקד התמיכה הטלפוני. האתר מתמקד בפתרונות למשתמשי מערכת הפעלה אנדרואיד תוך שילוב נכון של פדגוגיה ועקרונות עיצוב מנשק משתמש. המשתמשים יוכלו לפנות לאתר מכל מקום ובכל עת על מנת לקבל את ההדרכה לה הם זקוקים באופן יעיל, ידידותי ובשפה העברית.
יסמין לוגסי והדר ויס
בהנחיית: נגה לביא-רזניק ומשה לייבה
פרויקט גמר 2012
אתר הביופילטר פותח במטרה להנגיש לתושבי ישראל מידע אודות מערכת הביופילטר, ליצור מודעות לחיוניות המערכת ולהעלות את מידת התמיכה של התושבים בה בערים בהן היא מותקנת או תותקן בעתיד. האתר הותאם לאוכלוסייה המקומית בישראל, דוברת העברית, כשעיקר ההתמקדות הושם על תושבים מן השורה ועל ראשי ערים המעוניינים לעמוד על טיבה של המערכת.
דורון פוגל ואורה ישראל
בהנחיית: נוהר רז פוגל, אורן בן אהרון וד"ר ליזי כהן
פרויקט גמר 2011
סדרת סרטונים המיועדים להכין ילדים לקראת בדיקות הדמיה שונות (רנטגן, אולטרסאונד, CT ,MRI ) ולסייע להם להתמודד עם החששות מהתהליכים הלא מוכרים על ידי הצגת המידע הרלוונטי ברמה מתאימה. הילדים המגיעים לבדיקות הדמיה במרכז הרפואי שניידר צופים בסרטונים יחד עם הוריהם בחדרי ההמתנה לפני הכניסה לבדיקות.
שני מזרחי, מיכל סקורניק ועניה מלאכי
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2013
מחולל משחקים זה פותח על מנת לאפשר לצוות המטפל בבית הספר "אסיף" ליצור באופן עצמאי משחקי מחשב לתרגול יכולת הפענוח החזותי עבור תלמידים בעלי לקות ראייה קורטיקאלית. בעזרת המחולל הצוות המטפל יוכל לטעון איזו תמונה שירצה כאובייקט וכמטרה וכן לשלוט באופן מלא בהגדרות המשחק כדי להתאים לכל ילד המטופל משחק לפי צרכיו הייחודיים. באפשרות הצוות הרפואי שלושה מנגנוני משחק ליצירת משחקים שונים: מנגנון ראשון "איפה אני", מנגנון שני "בול פגיעה" ומנגנון שלישי "זהה אותי".
אליס פופקוב ואנה בילינה
בהנחיית: ד"ר ליזי כהן ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2013
המחולל "יער קריאה" היא תוכנת עזר לשיפור שטף הקריאה והבנת הנקרא, שתסייע לצוות מורי "הוראה מתקנת" בתהליך לימוד של הילדים בתחום הקריאה. המערכת מאפשרת הזנת תוכן טקסטואלי חופשי ע"י המורה לתרגול אסטרטגיות למידה באמצעות פעילות מיפוי של טקסט סיפורי. התוכנה מיועדת לילדים בגילאי 8-10 בעלי לקויות למידה שונות.
אלי מרימי ואביב אייזנר
בהנחיית פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2010
מחולל ליצירת תרגול בזיהוי והתאמה של פריטים או מרכיבים המוצגים באיור ("מפה עיוורת"). הלומד מתבקש לשייך את הפריטים הנתונים למקומם הנכון באיור.
כולל מנגנון אבחון והערכה של רמת הביצוע.
ליזי הניק ונמרוד קרול
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן, ד"ר דן כהן-וקס ועפר גרוזברד
פרויקט גמר 2010
מערכת לזיהוי גישות תקשורת בין הורים לילדים והצגת שלכותיהן. פותחה במטרה לשמש אמצעי עזר לעובדות הסוציאליות במפגשי טיפול שמטרתם לשפר את התקשורת בין הורים לילדים. כחלק מהפרויקט פותח גם מחולל תכנים המאפשר למנהלי המערכת לעדכן תכנים.
שביט כהן
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן
פרויקט גמר 2010
מחולל ליצירת פעילויות לתרגול תרחישי תנועה בסביבות שונות. הסביבה מיוצגת באמצעות איור/מפה והלומד "נע" בסביבה זו בעזרת חיצי המקלדת על פי דרישות התרחיש (לדוגמה, פניה שמאלה לדרך חד סטרית). המערכת עוקבת אחר ביצועי הלומד ומספקת לו משובים מפורטים.
העורך מאפשר ליצור מערכי הפעלות המותאמים לתחומי תוכן שונים.
עדי סילגי
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן
פרויקט גמר 2012
מערכת להפעלת קהל באמצעות טלפונים סלולאריים בסביבה לימודית עסקית או פנאי. פותחה במטרה לספק למורים ומרצים בישראל אמצעי נוח להפעלת קהל תוך שימוש במכשירים האישיים שברשותם, באמצעות מסרונים או בגלישה סלולארית. המערכת תומכת במגוון סוגי הפעלות הכוללות שאלות רב ברירה, סקרים ואיסוף תרומות חופשיות (טקסט פתוח) והצגתם באופנים מותאמים בזמן אמת.
נטלי אורבך ועידן בן-ארי
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2012
מחולל ליצירת פעילויות המבוססות על סרטוני YouTube (קיימים). מאפשר לשלב במהלך סרטון שאלות רב ברירה, שאלות פתוחות והערות.
הדס רוטנברג ואלי גוהר
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2015
אתר רספונסיבי, המותאם למגוון של רזולוציות ומאפשר גישה מכל מכשיר, הכולל סיפור אישי פיקטיבי ומשלב דמויות מאוירות, פעילויות אינטראקטיביות וקטעי קריינות. בגלישה באתר הילד לומד מהו צנתר פורט מרכזי, מהם השימושים העיקריים שלו, כיצד להתכונן לניתוח, כיצד נראה הצנתר בגוף לאחר הניתוח, איך להתנהל אחרי הניתוח וכיצד משתמשים בצנתר.
אילן דנון, אלכס נוביקוב וגבריאל אנקרי
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2015
פלטפורמה ליצירת משחק לימודי לשחקן בודד מול מחשב או כעזר לימודי בכיתה. מנגנוני המשחק מיועדים לשימוש בחטיבה עליונה ופותחו על מנת לאפשר לכל עורך ליצור משחק לימודי לפי צרכיו ובהתאם לנושא שיבחר.
ניתן לשחק את המשחק באופן ישיר ועצמאי ברשת האינטרנט או כמטלה לימודית מובנית במערכת ה Moodle עם משוב אישי, כחלק ממערכת הלמידה הבית ספרית.
הילה שהם וספיר קלדרון
בהנחיית: ד"ר ליזי כהן ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2015
האתר "חולון ממחזרת", שפותח בשיתוף עם עיריית חולון, נוצר במטרה לייעל את פעולת המיחזור הביתית על ידי הכוונת המשתמשים בצורה נוחה ויעילה לפח המתאים לפסולת שאותה הם מעוניינים למחזר, ובכך לעודד את התושבים למחזר יותר.
לילך גל ותמר גולן דוננפלד
בהנחיית: אורן בן אהרון ושביט כהן
פרויקט גמר 2015
inTree@ctive היא מערכת (מחולל) ליצירת תרחישי וידאו אינטראקטיביים, הנותנת מענה גנרי ורחב ללקוחות מעולמות תוכן שונים, ומאפשרת ליצור פעילויות וידאו אינטראקטיביות לתרגול תרחישים בצורה אותנטית.
שני שרבני ושגיא קריאף
בהנחיית: אורן בן אהרון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2015
תהליך ניתוח השתלת כבד מהווה עבור ילדים ומשפחותיהם טלטלה המלווה בחוסר וודאות, חרדה, פחדים וחששות. תפקידה העיקרי של הלומדה הוא לשמש כלי עזר לצוות המרכז החינוכי במרכז שניידר, ולאפשר להם לספק לילדים הסברים רפואיים ומעטפת רגשית תומכת לאורך תקופת התהליך.
טל בר סיני ואילנה ברויד
בהנחיית: מוטי אלנקוה ומיקי כהן
פרויקט גמר 2015
אתר "מאמצים את הקוד האתי" פותח על מנת לאפשר חשיפה ולימוד של ערכי הקוד האתי בקרב כלל עובדי מכבי, זאת על ידי יצירת שיח על הטמעת הקוד האתי בחיי היומיום של העובד.
עדי מן ושיר חזן
בהנחיית: ד"ר דורותי לנגלי וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2015
אפליקצייה לימודית חוויתית, לקראת מסע חללית SpaceIL לירח, שיהווה תחליף להדרכה הפרונטאלית, המותאם למגוון גילאים ומגוון סביבות הדרכה.
שרון אורן וחן שרייבר
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן וד"ר דן כהן-וקס
פרויקט גמר 2016
פלטפורמה ליצירת משחק אינטראקטיבי שבאמצעותו ניתן לתרגל מגוון תחומי תוכן באמצעות סידור פריטים מסוג טקסט או תמונה. המשחק מתאים למחשב ולטאבלט.
מיכל עמיחי ושחר וידר
בהנחיית: ד"ר דן כהן-וקס וד"ר ליזי כהן
פרויקט גמר 2018
מחולל משחקים מסוג סדר והתאמה המיועד לגילאי 6-12 המותאם למסכי רב-מגע.
ירדן ברקת ותימור ניסים
בהנחיית: ד"ר דן כהן-וקס ואורן בן אהרון
פרויקט גמר 2016
לומדה משחקית שנוצרה במטרה לאפשר לתלמידי כיתות ה' – ו' לתרגל את תפקידם כחברי משמרות זה"ב ולהעלות את תחושת הביטחון שלהם טרם יציאתם לכביש.
שחר מור ונועה מיינרט
בהנחיית: ד"ר היילי וייגלט-מרום, נגה לביא-רזניק
פרויקט גמר 2017
לומדה להנגשת תכנים בנושא בריאות האישה לנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית.
חגי אופק ואסף מרום
בהנחיית: ד"ר דורותי לנגלי, לילך גל
פרויקט גמר 2018
לומדה שנועדה להקניית ידע בנושאים בסיסיים בתחום הכרת החומרים המסוכנים על מנת להגיע ליישור קו מקצועי טרם השתלמות בנושא "הטיפול המשולב באירועי חומ"ס". הלומדה פותחה בשיתוף עם מגמת חומרים מסוכנים של המכללה הלאומית לכבאות והצלה.
נועה נבון ודניאל ביטון
בהנחיית: אורן בן אהרון ונגה לביא-רזניק
פרויקט גמר 2018
לומדה שפותחה עבור תכנית הבסיס החינוכית של עמותת "הגל שלי" במטרה לסייע לחניכים לתרגל את החומר הנלמד במהלך קורס חצי שנתי, לקראת המבחן המסכם, בדגש על העברת החומר בצורה אינטראקטיבית ומהנה מתוך הבנה שמדובר על נערים עם בעיות קשב.
הדס רוזן ונוי משגב
בהנחיית: רותם ישראל-פישלזון ונוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2017
אפליקציה בעברית וערבית שנועדה לסייע לאנשים עם מוגבלות שכלית קלה בתהליך הרכישה במזומן.
צוף בן אליעזר ואלה זיו
בהנחיית: ד"ר דן כהן-וקס, ינאי זגורי
פרויקט גמר 2018
אתר המשלב אלמנטים משחקיים שמטרתו לשנות את תפיסת התפקיד של המדריכות והמדריכים בצופי-ים תל אביב, על ידי ביצוע משימות הקשורות ליום יום שלהם לאורך כל שנת ההדרכה הראשונה.
מאי גולדשטיין ומעיין שמגר
בהנחיית: ד"ר דן כהן-וקס, רותם ישראל-פישלזון
פרויקט גמר 2017
מיצג אינטראקטיבי שפותח בשיתוף ארגון חווידע שנועד ללמד על מצבי צבירה ועל תנועת המולקולות בשינוי הטמפרטורות של חומר. המיצג פותח על גבי מסך מגע.
אברהם שמואל ונועה טימר
בהנחיית: ד"ר היילי וייגלט-מרום, רותם ישראל-פישלזון
פרויקט גמר 2018
מערכת לסיוע לאנשים בעלי מוגבלות שכלית להתמודד עם כישורי חיים שונים ופעילויות היום יום.
מוריה ברוס צור וציפי בבאי
בהנחיית: ד"ר רונן המר, נוהר רז פוגל
פרויקט גמר 2018
סביבה שפותחה עבור ההתאחדות הישראלית לספורט נכים והועד הפראלימפי הישראלי, נועדה לצורך העלאת המודעות והמוטיבציה לילדים בעלי מוגבלויות להשתתף בספורט ובכך לגרום להעלאת מספר הילדים בעלי המוגבלויות שעוסקים בספורט.
שני וקנין וגל עובדיה
בהנחיית: ד"ר היילי וייגלט-מרום, רותם ישראל-פישלזון
פרויקט גמר 2018
סביבה אינטראקטיבית שנועדה להנגיש לציבור מהי מוגבלות שכלית התפתחותית במטרה לקרב בין האוכלוסיות השונות בחברה. הסביבה כוללת סרטונים המציגים חוויות אישיות של שלוש נשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ואת דרך התמודדותן עם המוגבלות והיחס שמקבלות מהסביבה.
בר שבתאי ושיר דהן
בהנחיית: פרופ' מיקי רונן ורותם ישראל-פישזלון
פרויקט גמר 2018
מערכת ליצירת פעילויות ללימוד ותרגול הבעות פנים. המערכת מאפשרת ללמוד על הבעות של רגשות שונים ועל תנועות הפנים באופן חוויתי, המאפשר ללומד להתנסות בעצמו ביצירה של הבעות ותנועות שונות.
אורן אגאי ושחר ברוקס
בהנחיית: ד"ר ערן גל, רותם ישראל
פרויקט גמר 2016
פלטפורמה ליצירה ואימון של תרגולים בקבלת החלטות בתרחישי חילוץ לכוד. הפלטפורמה מיועדת לחיילים ומשרתי המילואים בפיקוד העורף.
עופר האופטמן, יעל חיים שומלה ואביחי טבריס
בהנחיית: יעל אבני, רותם ישראל-פישלזון
פרויקט גמר 2018
כלי נגינה אינטראקטיבי ליישום טיפולי חיקוי בתנועה עשירים באמצעות שימוש במוזיקה כמשוב לחיקוי נכון.
ליאב נפש ובר עבודי
בהנחיית: רותם ישראל-פישלזון ויעל אבני
פרויקט גמר 2017
מערכת למידה חוויתית וחדשנית המשלבת למידת חקר, שיתוף פעולה ושימוש באלמנטים מעולם המשחוק. המערכת מצליחה לשלב בין העולם הדיגיטלי לעולם המוחשי בזכות אפליקציה ייעודית ומערכת פיזית הכוללת חיישני תנועה מתקדמים המובנים בממשק פיזי הבנוי כקופסא.
אבישי ברינה, יובל לינהרד
בהנחיית: ד"ר דן כהן-וקס ואורן בן אהרון
פרויקט גמר 2016
עולם ווירטואלי לטיפול בוויסות חושי בקרב ילדים על הקשת האוטיסטית. המטופל מרכיב משקפי מציאות מדומה בכניסה לעולם ונחשף לגירויים חושיים מינימליים וללא סאונד. באתר הבקרה המטפל שולט על המתרחש בעולם הווירטואלי בזמן אמת.
הפרויקטים המוצגים באתר זה הם בבעלות מכון טכנולוגי חולון (ע.ר.) ומוגנים בזכויות יוצרים. אין להעתיק או לעשות כל שימוש שהוא בפרויקטים המוצגים באתר זה או בחלקים מהם, אלא בהתאם להוראות השימוש או באישור מראש ובכתב של רשות למחקר חדשנות ובינלאומיות של מכון טכנולוגי חולון. הנך רשאי/ת להדפיס דפים בודדים מהאתר, לשימוש אישי שאינו מסחרי בלבד. מובהר כי הרשאה זו לא מקנה לך בעלות בחומרים שהדפסת ואינה מהווה אישור לעשות בהם או במידע שבהם שימוש מסחרי. זאת, גם אם ביצעת שינויים במידע כאמור. כל שימוש בחומרים המוצגים באתר עלול לפגוע בזכויות צדדים שלישיים או בזכויות המכון ועושה השימוש יהיה אחראי באופן בלעדי לכל נזק שייגרם למכון או לצד שלישי כלשהו בשל השימוש בחומרים המוצגים באתר.